ON AIR 2

http://picasion.com/
http://picasion.com/
Live

radio 2

ΑΚΡΟΑΣΗ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ ΚΛΙΚ ΣΤΟ PLAY

♥ Μια Μελωδία ♥ Μας ταξιδεύει εκεί που το όνειρο σταματα .... Η Μαγεία τις μουσικής μας ταξιδέψει εκεί που η ♥ καρδια ♥ μας χτυπάει πιο δυνατά ♥!...Καλωσορίσατε ♥ ΚΑΛΗ ΑΚΡΟΑΣΗ ♥ Δεν χρειάζεται κωδικός απλά βάλτε ονομα και πατήστε login -Σύνδεση.. για να βρεθείτε στο δωμάτιο επικοινωνίας ♥.......♔ Mαrιnα ♔ We’ll be very thankful if you can LIKE our fb page , thanks ♥ ♥ ♥

chat

Σάββατο 22 Αυγούστου 2015

Κάθε Στίχος και Ένα Τραγούδ ιღೋ Kathe Stixos Kai Ena Tragoudi


 Ευτυχως που ειχα κρυψει ενα ονειρο
 https://www.youtube.com/watch?v=Ue7pGiZ_wP0
Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης
Πρώτη εκτέλεση: Κατερίνα Στανίση
Άλλες ερμηνείες: Σταμάτης Γονίδης

Απ' τη δική μου τη διαίσθηση κρατήθηκα
Όταν με σκόρπιζες σαν σκόνη λίγο-λίγο

Κι όταν για σένα είχα γίνει ένα τίποτα
Βρήκα τον τρόπο από σένα να ξεφύγω
Ευτυχώς που είχα κρύψει ένα όνειρο
Και μπορώ να συνεχίσω τη ζωή μου
Ευτυχώς που είχα κρατήσει αποθέματα
Γιατί εσύ είχες βάλει στόχο τη ψυχή μου...
Απ' τη δική μου τη διαίσθηση κρατήθηκα
Κάτι με φύλαγε στο χάος να μη πέσω
Κι όταν με έριξες να καίγομαι στις φλόγες σου
Βρήκα κουράγιο με τον πόνο να παλέψω
Ευτυχώς που είχα κρύψει ένα όνειρο
Και μπορώ να συνεχίσω τη ζωή μου
Ευτυχώς που είχα κρατήσει αποθέματα
Γιατί εσύ είχες βάλει στόχο τη ψυχή μου...
Ευτυχώς που είχα κρύψει ένα όνειρο
Και μπορώ να συνεχίσω τη ζωή μου
Ευτυχώς που είχα κρατήσει αποθέματα
Γιατί εσύ είχες βάλει στόχο τη ψυχή μου..
  Κάθε Στίχος και Ένα Τραγούδι
WEB Radio www.soulmelodies.gr
melodiespsixis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου